dav

Moment semnificativ pentru șantierul podului de cale ferată peste Argeș de la Grădiștea, parte din prima cale ferată a României (dată în circulație în 1869) București – Giurgiu

Lucrările, care se află acum în faza finală, au marcat astăzi un pas important în procesul de reconstrucție.

Astăzi, pe șantierul istoric, a început montarea tablierului central al noului pod, înlocuind astfel structura veche care a cedat în urma inundațiilor din 2005. Proiectul de reabilitare și reconstrucție a podului peste Argeș a fost una dintre prioritățile anului 2020, iar astăzi vedem rezultatele eforturilor depuse de atunci.

Într-un comunicat de presă, reprezentanții IPJ Prahova au subliniat că proiectul a fost pus în aplicare cu atenție sporită încă din 2020. „Acest proiect de reabilitare și reconstruire a podului peste Argeș a constituit una dintre prioritățile noastre, iar redeschiderea acestei linii feroviare este așteptată în prima parte a acestui an.”

Redeschiderea acestei linii feroviare nu va aduce beneficii doar în termeni de conexiuni feroviare eficiente, ci va contribui și la introducerea trenurilor metropolitane pentru comunitățile din sudul Bucureștiului și arealul județelor Giurgiu și Ilfov.

Prin această intervenție asupra primei căi ferate din România, se deschide o nouă pagină în istoria feroviară a țării, subliniind importanța infrastructurii moderne în susținerea mobilității și conectivității regionale.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *