Captura de ecran - returosgr.ro

La conferința PRIA Environment, Anca Marinescu, Manager Corporate Affairs și Comunicare la RetuRO, a exprimat opinia că nimeni nu se așteaptă ca sistemul să fie perfect încă de la început.

„Suntem în momentul acesta foarte, foarte agitaţi, se lucrează foarte mult, aşa cum s-a lucrat şi în ultimele luni. Cred că acum este momentul să ne uităm un pic spre viitor şi să vorbim despre aşteptări şi aşteptările noastre în momentul acesta sunt să începem să vedem sistemul funcţional şi apoi, împreună cu toţi cei implicaţi în sistem, să facem ‘fine tuning’-urile de care cu siguranţă va fi nevoie. Nu cred că are cineva aşteptarea că sistemul va fi perfect din primul moment, pentru că nu s-a întâmplat aşa în niciuna dintre ţările care au implementat un astfel de sistem, dar cu siguranţă noi suntem pregătiţi şi ne dorim să fie cât mai bine. Ştim că retailerii cei mari, cel puţin, sunt pregătiţi. Încercăm să depunem toate eforturile pentru a-i ajuta şi pe cei mici să se pregătească. Este o efervescenţă la noi în call center zilele astea. Sună foarte multă lume care vrea să se înregistreze, care vrea să semneze contractele. Deci, credem că toată lumea îşi doreşte, chiar şi cei care au manifestat un pic de rezistenţă la început au înţeles acum importanţa sistemului şi beneficiile pe care cu siguranţă le va aduce pentru toţi. Avem câteva mii de contracte semnate numai în câteva zile de când au fost anunţate„, a declarat Marinescu conform Agerpres.

Societatea RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. a fost înființată în conformitate cu legislația în vigoare de către asociațiile reprezentative ale producătorilor de băuturi și ale comercianților, având scopul de a administra sistemul de garanție-returnare în curs de implementare în România.

Call Center-ul RetuRO SGR este disponibil începând de ieri, 20 noiembrie, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, pentru a oferi informațiile de care ai nevoie la telefon.

Urmărește acești 3 pași simpli:

  1. Caută în magazine etichetele marcate cu simbolul „Ambalaj cu garanție” și plătește garanția de 50 de bani.
  2. Returnează ambalajele în stare intactă la un punct de returnare.
  3. Recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj.

Pentru a urmări cele mai actuale detalii cu privire la proiect urmăreste acest site.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *