Primarul Municipiului Buzău anunță deschiderea procedurii de transparență decizională privind elaborarea Proiectului de Hotărâre nr. 186/2025, care vizează delegarea gestiunii serviciului de iluminat public în municipiu.
Documentația proiectului poate fi consultată online, pe pagina oficială a primăriei, www.primariabuzau.ro, sau poate fi obținută în copie, la cerere, de la Biroul de relații cu publicul al instituției. Cetățenii sunt invitați să transmită propuneri, sugestii sau opinii până la data de 23 septembrie 2025, ora 09:30, fie prin e-mail la ghiseu.unic@primariabuzau.ro, fie prin poștă sau direct la registratura primăriei din Piața Teatrului nr. 1, Buzău.
Primăria subliniază că orice recomandare care nu va fi preluată va fi justificată în scris. Pentru informații suplimentare, cei interesați se pot adresa telefonic la 0238.723.371 sau prin e-mail la petronela.jipa@primariabuzau.ro.
Această inițiativă urmărește implicarea cetățenilor în luarea deciziilor privind serviciile publice și transparența administrativă în municipiu.
Mai multe știri pe republikanews.ro
Ne găsești pe pagina de Facebook
FOTO CU CARACTER ILUSTRATIV