Poşta Română îşi schimbă imaginea! Ce se modifică?

Dudau Andreea Valentina
3 Min Read

Poşta Română a lansat joi, de Ziua Mondială a Poştei, noua sa identitate vizuală, creată pe baza unui studiu amplu privind percepţia publică!

Procesul de rebranding, realizat în parteneriat cu agenţia românească INOVEO Concept, marchează o nouă strategie de repoziţionare a companiei, construită pe trei piloni principali: ghişeu universal, curierat şi logistică, şi servicii financiar-bancare.

„Lansarea noii identităţi vizuale reprezintă un moment istoric în evoluţia Poştei Române, aliniind compania cu marile administraţii poştale din lume care s-au reinventat pentru a rămâne relevante într-o lume digitalizată în continuă schimbare”, se arată în comunicatul companiei. Evenimentul a coincis cu Ziua Mondială a Poştei.

Potrivit reprezentanţilor Poştei Române, noua identitate vizuală depăşeşte simpla schimbare de imagine: „Este o declaraţie de intenţie care reflectă viziunea noastră pe termen lung, repoziţionând Poşta Română ca o companie modernă, competitivă şi relevantă pentru deceniile viitoare.”

Noua strategie de repoziţionare se axează pe trei piloni majori:

  1. Ghişeu Universal – infrastructura esenţială pentru relaţia dintre cetăţeni, companii şi instituţiile statului;
  2. Curierat şi Logistică – dezvoltarea unei reţele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piaţa e-commerce şi last-mile;
  3. Servicii financiar-bancare – soluţii digitale rapide, sigure şi accesibile pentru toţi clienţii.

Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române, a subliniat: „O ţară stabilă are nevoie de o poştă stabilă. Ne aflăm într-un moment de tranziţie de la tradiţie la digitalizare. Credem în rolul nostru strategic şi ne asumăm schimbarea pentru a rămâne relevanţi şi puternici încă cel puţin 163 de ani. Poşta Română face puntea între stat, cetăţeni şi companii, între generaţii, între trecut şi viitor. De aceea, am ales o schimbare fresh, profundă şi revoluţionară.”

Procesul de rebranding a inclus o cercetare detaliată a percepţiei publice, care a evidenţiat necesitatea modernizării, clarităţii şi serviciilor integrate.

Rezultatul este o identitate vizuală coerentă, puternică şi adaptată mediului digital, sub umbrela unui brand principal, susţinut de cinci sub-branduri specializate: Imobiliare, Tipografie, Finance, Logistics, Ghişeu Universal, precum şi un brand endorsat: ZOR de la Poşta Română.

Mai multe ştiri pe republikanews.ro

Share This Article