Ploiești Shopping City sprijină moda sustenabilă: programe de reciclare a ambalajelor și articole din surse sustenabile în magazinele Takko Fashion și SABON
În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City continuă educarea publicului pentru un stil de viață prietenos cu natura și susținerea acțiunilor pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător. Alături de campania proprie de reciclare selectivă a deșeurilor „Natura unui Mulțumesc!”, magazinele de fashion și cosmetice din centrului comercial propun o serie de programe și acțiuni care să ușureze adoptarea unui consum responsabil și prietenos cu mediul.
În magazinul TAKKO Fashion, clienții pot alege să cumpere doar articole vestimentare din surse sustenabile și echitabile, căutând eticheta Quality by Takko Fashion. Articolele provin exclusiv din fabrici controlate şi sigure, unde muncitorii sunt trataţi echitabil. În calitate de membru al Fair Wear Foundation, brandul susține îmbunătăţirea condiţiilor de lucru în fabricile textile ale companiei. Prin aderarea la Better Cotton Initiative, TAKKO Fashion susține o producţie sustenabilă a bumbacului folosit în textile, prin tehnici de economisire a apei şi de reducere a pesticidelor în timpul producției. Totodată, prin aderarea la programul Fur Free Retailer, brandul s-a alăturat companiiilor care au renunțat la produse animale în producţia de articole de modă.
În linie cu politica care stă la baza brandului emblematic de produse naturale pentru îngrijire corporală, SABON a demarat o serie de inițiative care încurajează și inspiră clienții să adopte un stil de viață prietenos cu mediul. Acesta a promovat reciclarea deșeurile electrocasnice și a bateriillor, dar și reutilizarea creativă a recipientelor de sticlă în care vin ambalate produsele SABON, pentru a evita risipa resurselor.
Încă de la început, brandul s-a angajat să ofere clienților săi doar ingrediente naturale de înaltă calitate, cum ar fi sarea marină, nămolul terapeutic și algele de la Marea Moartă, și să selecteze cu grijă elemente botanice din zona Mării Mediterane, completând lista cu ingrediente naturale precum uleiul de măsline și uleiuri esențiale obținute din diverse plante și fructe.
Natura unui MULȚUMESC
Începând cu luna ianuarie 2021, Ploiești Shopping City a implementat campania Natura unui MULȚUMESC, prima inițiativă dintr-un centru comercial din Ploiești ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune, reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost. Dezvoltată sub conceptul umbrelă #RESPONSIBLYTOGETHER, Natura unui MULȚUMESCeste o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător.
Despre Ploiești Shopping City
Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.