Ploiești Shopping City sprijină moda sustenabilă: programe de colectare haine și colecții eco-friendly în magazinele H&M și Colin’s.
În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City își propune educarea publicului pentru un stil de viață prietenos cu natura și susținerea acțiunilor pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător. Alături de campania proprie de reciclare selectivă „Natura unui Mulțumesc”, magazinele centrului comercial găzduiesc o serie de programe și acțiuni care încurajează un consum responsabil și prietenos cu mediul.
H&M s-a alăturat marilor branduri de fashion care intenționează să utilizeze doar materiale reciclate sau alte materiale sustenabile până în 2030, iar această practică se aplică deja la 65% din materialele pe care le folosesc. Din această categorie fac parte colecțiile Conscious care conțin piese realizate din cel puțin 50% materiale provenite din surse sustenabile – cum ar fi bumbacul organic și poliesterul reciclat. În plus, membrii H&M sunt acum recompensați cu puncte Conscious și vouchere digitale de fiecare dată când fac alegeri responsabile: când reciclează hainele pe care nu le mai folosesc prin programul de colectare a hainelor din toate magazinele H&M, de fiecare dată când cumpără un articol Conscious sau când își aduc propria sacoșă de cumpărături.
Totodată, cea mai recentă campanie a brandului – Să împarți este mereu la modă – este un îndemn de a ne bucura de modă într-o manieră sustenabilă, fie îngrijind hainele pentru a avea o viață mai lungă în șifonier, fie reutilizând și reciclând haine pre-loved, îndrăgite de alții în prealabil.
Brandul Colin’s continuă să își asume și el responsabilitatea pentru a minimiza consumul resurselor naturale limitate și pentru a lăsa o natură viabila generațiilor viitoare. Noua colecție sustenabilă conține jeanși ecologici, în confecționarea cărora s-a folosit o cantitate mai mică de resurse naturale precum apa și substanțe chimice, iar deșeurile au fost reduse la minimum. Colecția conține și tricotaje confecționate din fibre reciclabile. De asemenea, bumbacul din acestea este produs prin reciclare din deșeuri textile, iar poliesterul utilizat este produs prin transformarea deșeurilor din sticle de plastic în poliester.
Natura unui MULȚUMESC
Începând cu luna ianuarie 2021, Ploiești Shopping City a implementat campania Natura unui MULȚUMESC, prima inițiativă dintr-un centru comercial din Ploiești ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune, reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost. Dezvoltată sub conceptul umbrelă #RESPONSIBLYTOGETHER, Natura unui MULȚUMESCeste o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător.
Despre Ploiești Shopping City
Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.