Ploiești Shopping City anunță deschiderea magazinelor CROPP și HOUSE, începând cu 25 august

Joi, 25 august, Ploiești Shopping City inaugurează două noi magazine, CROPP și HOUSE, ale retailerului polonez de fashion LPP. Deschiderea celor două branduri vine cu oferte speciale pentru clienții centrului comercial. Mai exact, primii 50 de clienți ai magazinului CROPP beneficiază de 20% discount, iar la HOUSE, primele trei zile ale marii deschideri vin cu reduceri de 20% la achiziții de minim 200 lei.

Grupul polonez LPP este prezent pe piaţa locală din 2007 şi deţine în România 119 magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. Noile unități, sub mărcile CROPP și HOUSE, vor avea însumate o suprafață de 1236 metri pătraţi, consolidând astfel mixul de chiriaşi de modă din Ploiești Shopping City.

„Vizitatorii Ploiești Shopping City așteaptă de mult atmosfera urban young pe care o creează magazinele CROPP și HOUSE. Anticipăm rezultate foarte bune încă de la deschidere”, declară reprezentanții brandurilor.

CROPP, un brand care se adresează tinerilor rebeli

CROPP este un brand streetwear, potrivit celor care trăiesc după propriile reguli şi preferă hainele prin care îşi pot exprima personalitatea. Ceea ce diferențiază CROPP de alte branduri sunt articolele vestimentare pregătite în colaborare cu ilustratori şi artişti de graffiti din întreaga lume.

CROPP a adoptat o abordare sustenabilă, prin introducerea liniei Eco Aware: articolele sunt realizate într-o manieră prietenoasă cu mediul înconjurător și se bazează pe reducerea consumului de apă, energie și alte resurse materiale. Noul magazin CROPP din Ploiești Shopping City va fi cel de-al 17-lea deschis în România

HOUSE încurajează ținutele atipice și originale

Colecțiile HOUSE sunt alcătuite din articole cool care respectă ultimele tendințe în modă. Stilul urban al brandului prezintă ținute atemporale cu inspirație din lumea artei, a muzicii și a filmelor.

Articolele HOUSE sunt potrivite oricărei persoane cu spiritul mereu tânăr, pentru care vârsta este doar un număr. Primul magazin HOUSE din Ploiești care se va deschide în Ploiești Shopping City este cel de-al 16-lea din România.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele.

Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Ploiești Shopping City sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive.

Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *