Suporterii Petrolului Ploiesti cu banere afisate pe gard

Pagina de Facebook a “lupilor”, FC Petrolul, este la acest moment cea mai autorizată voce când este vorba despre echipa fanion a Ploieștiului.

Astfel, până la oficializarea numirii ofițerului de presă Ionuț Pană – jurnalist care a mai ocupat această funcție  – clubul galben-albaștrilor  anunță ultimele noutăți suporterilor și spectatorilor prin intermediul paginii de pe rețeaua de socializare, postări ale lui Octav Preda, membru al USP, om bun la toate în cadrul clubului!

Iată ultima postare găsită, una prin care aflăm că această  nouă echipă a Petrolului nu mai este doar la mâna suporterilor, din punct de vedere financiar. “În această perioadă destul de delicată, în care mulți își afirmă intențiile bune dar puțini probează prin fapte, clubul nostru a reușit astăzi (n. red – ieri) să încheie trei contracte avantajoase cu parteneri importanți. Printre cei care au întins o mână de ajutor se numără polonezii de la Viking Pruszynski, mai vechi parteneri ai <<lupilor>> în urmă cu cinci ani, companie renumită în țara noastră, al cărei nume va fi inscripționat pe pieptul <<galben-albaștrilor>> în această stagiune. Alături de Viking Pruszynski s-au încheiat înțelegeri și cu Stenota Winery, un brand de vinuri în continuă ascensiune, dar și cu IPM Partners, numele acestor ultimi doi parteneri menționați urmând a se afla, de asemenea, pe tricourile găzarilor! Pe această cale, clubul nostru le mulțumeste noilor noștri parteneri pentru susținerea arătată în aceste momente în care, practic, noua structură petrolistă prinde contur” spune, în prima parte, Preda.

Și continuă, după ceva vreme, anunțând că Petrolul a reușit să mai rezolve un parteneriat prin cooptarea unui sponsor al cărui nume se va regăsi pe spatele tricourilor oficiale de joc.

“Deși, în mod paradoxal, încă nu s-a încheiat un contract ferm cu vreo firmă de echipament sportiv pentru întreg sezonul, găzarii au reușit, cu puțin timp în urmă, să rezolve și… ultimul loc rămas liber pe tricourile de joc în noua stagiune! Astfel, în afara partenerilor deja amintiți, pe spatele echipamentului de joc se va regăsi și „Rezidențial 9 Mai”, o reclamă la complexul de locuințe cu același nume. Astfel, în premieră, o formație de liga a patra din România se poate lăuda că a obținut, în numai o zi, patru parteneriate importante care îi vor aduce în visterie o sumă cu patru zerouri, în euro!”

Suporterii din grupările organizate îi roagă pe toți fanii petroliști să continue să-și achiziționeze bilete și abonamente pentru noul sezon,  sâmbătă seară promițând o atmosferă incendiară, unică pe arenele din România!

Nici președintele Cristi Vlad nu a scăpat momentul să transmită un mesaj: “În ciuda dificultăţilor, am pornit la drum. Au venit lângă noi oameni care au sponsorizat de la 10 ron până la 6.000 ron… sau care şi-au exprimat dorinţa de a sponsoriza. Au făcut-o şi o vor face din sufletul lor mare. Alături de aceştia, la CREZUL unui PETROLUL CURAT, au venit firme care ne vor alături până la finalul acestui an şi nu numai. Mulţi PETROLIŞTI ne dau semnale din ţară şi din toate colţurile lumii, că vor să ajute. Foşti jucători care au trăit aici, ce cu siguranţă nu vor trăi în alte părţi, ne sprijină. Asta înseamnă SPIRITUL unui club care TRĂIEŞTE prin fiecare por al suporterilor săi… ASTA ÎNSEAMNĂ CĂ PETROLUL NU VA MURI NICIODATĂ! Duminică, după meciul de la Păuleşti, suporterii PETROLULUI au curăţat parcul şi zona de unde au susţinut echipa. Asta înseamnă CIVILIZAŢIE! Înseamnă RESPECT de sine! Sâmbătă, începând cu ora 19:00, REVENIM CURAȚI ÎN TEMPLU. Fac un apel către voi, către toţi cei care credeţi în PETROLUL: VENIŢI LA MECI, VENIŢI ACASĂ, PE „ILIE OANĂ”! ACHIZIŢIONAREA UNUI BILET SAU ABONAMENT ÎNSEAMNĂ RENAŞTEREA. ÎNSEAMNĂ SPRIJINUL DE CARE AVEM NEVOIE. Să arătăm tuturor, încă o dată, ce înseamnă dragostea necondiţionată pentru un PETROLUL CARE, INDIFERENT DE VREME ŞI VREMURI, NU VA MURI NICIODATĂ!”

sursa foto: sportpictures

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *