Marele conglomerat american din domeniul sănătății a anunțat joi că intenționează să renunțe la faimoasa sa siglă utilizată din 1887 în favoarea unei abordări mai moderne, care reflectă accentul crescut pe produsele farmaceutice și dispozitivele medicale.

Noua identitate vizuală, caracterizată prin utilizarea unui nuanțe de roșu diferite, are ca scop să sublinieze evoluția J&J către o „companie dedicată exclusiv îngrijirii sănătății”, conform declarației Vanessei Broadhurst, vicepreședinte executiv al companiei.

Sigla anterioară a fost „una dintre cele mai recunoscute embleme ale unei companii din întreaga lume timp îndelungat”, potrivit unei postări din 2017 de pe site-ul web al J&J, dar a început să pară învechită în era mesajelor text și a emoji-urilor.

Laura Ries, expert în marketing, a remarcat că mulți tineri nu mai învață să scrie cu litere de tipar în școală. Oamenii recunoșteau semnătura veche, dar nu o descifrau în mod necesar, în referire la logo-ul original. Noul logo, conform opiniei sale, este mai ușor de asimilat.

„Efectiv, datorită simplității sale, atrage chiar mai mult atenția”, a comentat Ries, care nu a fost implicată în procesul de schimbare a siglei.

Logo-ul original, bazat pe semnătura co-fondatorului James Wood Johnson, va rămâne prezent într-o perioadă de tranziție pe produsele de consum, precum șamponul pentru copii comercializat de Kenvue, o nouă companie afiliată J&J.

Un reprezentant al Kenvue a dezvăluit că marcă J&J de pe produsele precum Band Aids va fi eliminată treptat.

În plus, J&J, cu sediul în New Jersey, a anunțat și schimbarea numelui diviziei sale farmaceutice din Janssen în Johnson & Johnson Innovative Medicine, iar segmentul său de dispozitive medicale și tehnologie va fi redenumit Johnson & Johnson MedTech.

Sursă: 360medical.ro

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *