Netflix ia în considerare să introducă un abonament complet gratuit în Europa, susținut prin afișarea de publicitate

Platforma, a cărei creştere a scăzut puternic la sfârşitul lui 2021, şi-a revenit după lansarea unei oferte cu publicitate, la un preț de 5.99 euro în Franţa, în comparație cu abonamentul standard de 13.49 euro fără publicitate.

Această strategie ar putea atrage 40 de milioane de abonaţi noi, conform codirectorului general al Netflix.

Potrivit Bloomberg, această ofertă ar urma să fie lansată inițial în piețele europene și asiatice, unde există deja rețele de televiziune gratuite, cum ar fi în Franța.

Deși nu a fost stabilită o dată exactă, probabilitatea unui anunț în acest sens este considerată mare.

În aprilie 2023, platforma de streaming a anunțat că utilizatorii ofertei cu publicitate generează un venit mai mare decât utilizatorii abonamentelor Standard și Premium.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews