super bowl 2018

Nebunia americană de la Super Bowl

Costurile pentru fiecare reclamă publicitară de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl-ului, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică 4 februarie, la Minneapolis, va creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane dolari.

În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audienţa NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.

Milioane pentru… milioane!

Anul trecut, Super Bowl-ul a fost urmărit de 111 milioane telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 milioane telespectatori.

În acest an, programul artistic din timpul pauzei Super Bowl-ului va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.

sursa: mediafax

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *