Foto: Irinel Ionel Scriosteanu-facebook

În cadrul proiectului ambițios de reabilitare și reconstrucție a podului de cale ferată peste râul Argeș, situat în localitatea Grădiștea, importantă componentă a primei căi ferate din România (București – Giurgiu), lucrările se află pe final

Progrese Remarcabile:

  1. Montarea Tablierului Central: În prezent, echipa lucrează intens la montarea tablierului central al noului pod, marcând un pas important în înlocuirea infrastructurii vechi care a cedat sub presiunea inundațiilor din 2005.
  2. Elemente de Tablier Metalic: Cu un total de 5 elemente de tablier metalic, fiecare cântărind impresionant aproximativ 280 de tone, aceste componente esențiale asigură soliditatea și rezistența noii construcții.
  3. Utilizarea „Slab Track”: Adoptarea inovației „slab track” în construcția căii ferate de pe pod și viaduct reprezintă o premieră în România, simplificând procesul de execuție a suprastructurii căii ferate.
  4. Dimensiuni Impresionante: Lungimea totală a podului și viaductului peste râul Argeș se ridică la 1384 de metri, cu o lungime specifică a podului de 136 de metri.

Acest proiect de reabilitare și reconstrucție a podului peste Argeș a fost o prioritate pentru Ministerul Transporturilor, conform secretarului Irinel Ionel Scriosteanu, încă din 2020, când a demarat această inițiativă.

Acest proiect de reabilitare și reconstruire a podului peste Argeș a constituit una dintre prioritățile noastre, încă din 2020 de când am deblocat acest proiect, iar apoi, în luna decembrie a aceluiași an, am semnat contractul de proiectare și execuție. Îi mulțumesc colegului meu secretar de stat, Ionuț Savoiu, pentru buna coordonare, dar și autorităților locale din Ilfov și Giurgiu pentru susținere!– a transmis acesta.

‎Foto: Irinel Ionel Scriosteanu

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *