logo
RNTV Live

Lucrările au ajuns pe final pentru podul de cale ferată pe ruta Argeș de la Gradiștea!

Captura-ecran-271
Constantin Corina

În contextul acestui proiect de reabilitare și modernizare a infrastructurii feroviare, iată câteva realizări semnificative:

  • Montarea ultimului tablier metalic: Un moment de referință în acest proiect este începerea montării ultimului tablier metalic al noului pod, care înlocuiește structura veche afectată de prăbușirea din 2005, în urma inundațiilor devastatoare.
  • Utilizarea soluției “slab track”: Pentru construcția căii ferate pe pod și viaduct, s-a optat pentru “slab track”, o soluție inovatoare care simplifică executarea suprastructurii căii ferate. Aceasta este pentru prima dată când această tehnică este aplicată în România, marcând un pas important în modernizarea infrastructurii feroviare.
  • Dimensiuni și cifre impresionante: Podul și viaductul peste râul Argeș se întind pe o lungime totală de 1384 de metri, din care podul propriu-zis măsoară 136 de metri. Tablierele metalice, în număr de 5, au o greutate considerabilă, aproximativ 280 de tone fiecare.

Redeschiderea acestei linii feroviare în câteva luni va avea un impact semnificativ asupra comunităților din sudul Bucureștiului și din zonele adiacente din județele Giurgiu și Ilfov.

În plus, va facilita introducerea serviciilor de tren metropolitan, contribuind la dezvoltarea mobilității și conectivității în această regiune strategică.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor