Afaceri cu CSM. Banii publici au o singură direcţie.
CSM Ploieşti doreşte să promoveze Hipodromul, proaspăt inaugurat prin intermediul panourilor stradale.
Nimic rău până aici! Dar ce faci atunci când întreaga poveste se transformă într-o metodă clasică de licitaţii cu dedicaţie?
Cum sunt alese mijloacele publicitare?
Primul dintre anunţuri se referă la achiziţia de servicii de promovare a evenimentelor sportive pe tabele electronice, iar cel de-al doilea la achiziţia de servicii de promovare a evenimentelor sportive pe panouri fixe.
Acestea sunt titlurile celor doua anunţuri care devin „suspecte” , în momentul în care citeşti continuarea.
CSM vrea publicitate pentru hipodrom pe panouri electronice, fix în centrul oraşului. De ce două? De ce trebuie să fie amplasate amândouă în centru? Răspunsul este unul singur: în Ploieşti există O SINGURĂ PERSOANA care poate îndeplini aceste condiţii restrictive.
Probabil cei din conducere ştiu bine despre cine este vorba. Valoarea contractului: 6.300 de lei pentru patru luni.
Panourile stradale veneau cu aceeaşi dedicaţie
Cea de-a doua licitaţie avea criterii și mai restrictive. Este vorba despre panouri stradale. Valoarea contractului este și mai mare, de 11.000 de lei.
În anunțul inițial de pe SEAP urcat pe 16.08, se specifica faptul că panourile trebuie să aibă dimensiune de 12×4, respectiv 6×4 metri și să fie amplasate pe DN 1, la Bărcănești, și la ieșirea din Ploiești spre Brașov.
Cine are două panouri de exact aceste dimensiuni și sunt situate exact în locațiile specificate?
Ați ghicit! EXACT ACEEAȘI FIRMĂ care are FIX două panouri electronice, FIX în centrul orașului.
Este, de fapt, singura firmă din lume care poate câștiga această licitație!!
Schimbarea la fațadă
Foarte interesant este faptul că, pe 22 august, CSM Ploiești a modificat anunțul de pe SEAP cu privire la panourile stradale!
În noua formă, au fost scoase restricțiile de dimensiune, respectiv 12×4 metri și 6×4 metri.
Au rămas condițiile de locație prezentate mai sus.
S-or fi speriat băieții că jurnaliștii au început să pună întrebări? Sau sunt convinși că banii tot unde trebuie ajung?
Un contract cu încredințare directă
Cei implicați n-ar fi vrut să se ajungă aici. Era, de fapt, și mai și!
Potrivit unor surse din administrația ploieșteană, inițial, ar fi fost încheiat un contract de încredințare directă!
Numai că, susțin sursele noastre, contractul a fost semnat de mai mulți, cu excepția a două persoane, care l-au considerat ilegal.
Așa s-ar fi ajuns ca CSM Ploiești să primească ordine să organizeze licitație.
Acum, un element de culoare în peisajul oricum țipător al afacerilor cu bani de la buget.
Administratorul firmei respective, al cărei nume îl vom publica, a promis, ca bonus, un banner uriaș, gratuit, pe clădirea Primăriei Ploiești, cu campionatele de gimnastică.
În momentul în care a contractul cu încredințare directă a căzut, omul a refuzat să mai monteze bannerul 🙂
Republika News a încercat să obțină puncte de vedere de la Hipodromul Ploiești, de la primarul Adrian Dobre, dar și de la consilierului acestuia pe probleme de sport, Silviu Crângașu.
Responsabila cu imaginea de la Hipodromul Ploiești, Alina Ionescu, nu a putuit fi contactată deocamdată.
Primarul Adrian Dobre, aflat la Bucuirești, a declarat că nu cunoaște cazul, dar a promis că va da un răspuns mâine (n.r. – joi).
Consilierul său pe probleme de sport, Silviu Crângașu, a fost tranșant. „Ceea ce spuneți dumneavoastră trebuie luat în considerare. Pare ceva dubios. Ce pot să spun acum este că voi face tot ce-mi stă în puteri pentru a mă asigura că vor fi respectate toate procedurile legale”.
Republika News face apel la autoritățile competente pentru a analiza acest caz.
Dacă dețineți informații despre cazuri asemănătoare, ne puteți scrie la office@republikanews.ro