Companiilor feroviare nu prea le pasă de clienți: trenurile noi ajung greu în țara cu cele mai multe întârzieri!

Serviciile CFR Călători sunt de un slab nivel. Aplicația funcționează relativ bine, chiar dacă are și zile mai proaste.  La companiile private personalul de tren este mai amabil, iar trenurile sunt, în general, mai curate.

Cu toate acestea, experiența mersului cu trenul nu este încă una plăcută, de cele mai multe ori apar probleme: când se strică locomotiva, când este vreun deranjament sau accident. Din păcate, în aceste situații, pasagerilor nu prea li se spune nimic și nici nu există un site unde vezi în timp real ce întârzieri sunt.

HOT NEWS: Pagina Trenul Meu este utilă, dar nu oferă suficiente informații!

În Europa, multe țări oferă prețuri mai bune la biletele de tren, dar și la cele de avion! Astfel că un bilet este mult mai ieftin dacă îl iei cu o lună înainte, decât dacă îl iei cu o oră înainte.

HOT NEWS: „Apoi sunt testate în diverse țări abonamente pe termen lung la prețuri foarte bune, în ideea de a-i atrage pe oameni la tren, de a-i face să renunțe tot mai des la mașina personală. Este adevărat că acele țări au mai multe trenuri și au investit și în linii, astfel că omul care-și ia abonament nu rămâne dezamăgit.”

România are nevoie de trenuri noi, iar procesul este unul de lungă durată. Un prim tren a ajuns, va circula în 2024, dar pentru celelalte 36 de trenuri nu este clar dacă România le va avea până la final de 2025.

HOT NEWS: „Sunt și alte contracte, dar momentul livrării pare tare îndepărtat, așa că mai avem de așteptat. Au fost contestații la licitații, discuții interminabile, caiete de sarcini prost întocmite….Tot tacâmul…”

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *