Găzduită de Anthony Anderson, cea de-a 75-a ediție anuală a Premiilor Emmy a oferit o audiență totală de 4,3 milioane de telespectatori și un rating de 0,85 în rândul adulților între 18 și 49 de ani

În anul 2022, ceremonia premiilor Emmy a atras doar 5,9 milioane de telespectatori, înregistrând astfel o audiență chiar mai redusă decât cea înregistrată la ediția din 2020, cunoscută sub numele de „PandEmmys”, când multe vedete au optat să rămână acasă din cauza perioadei de izolare.

Cuprins de hituri TV nostalgice ale secolului trecut, emisiunea de luni seara a premiilor Emmy a prezentat mai multe reuniuni TV, care au inclus distribuția „Martin”, „Cheers”, distribuția originală din „Grey’s Anatomy”, precum și momente cu „All in the Family” și au făcut istorie ca cei mai diverși spectatori ai Premiilor Emmy pe care le-au văzut de la Academia TV, cu un număr semnificativ de oameni de culoare precum Niecy Nash, Ali Wong și Steven Yeun din „Beef” și Ayo Edibiri, acceptând premii în dramă, comedie, limitată. , categorii de seriale de realitate și varietate.

HBO a avut un alt an câștigător, luând acasă 31 de premii în toate programele sale, „Succession” deținând șase dintre aceste câștiguri. Netflix a urmat cu 22 de victorii în total, „Beef” s-a curățat în categoria seriale limitate cu opt victorii.

A fost o noapte bună și pentru „Ursul”, care a câștigat aseară șase premii. În plus față de cele patru câștiguri acumulate de serie la Creative Arts Emmys, totalul spectacolului este de 10 premii.

Ultima dată când Emmy-urile au atins peste 10 milioane de telespectatori a fost în 2018, când au atras 10,2 milioane. Emisiunea a avut 21,8 milioane de spectatori în 2000, un nivel pe care este puțin probabil să-l atingă vreodată.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *