În perioada 1 – 31 ianuarie 2024, Electrica Furnizare implementează o serie de optimizări ale sistemelor informatice pentru a îmbunătăți serviciile oferite clienților săi. În acest interval, accesul la anumite funcționalități folosite de către utilizatori va fi restricționat, dar furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată.
Clienții vor avea la dispoziție modalități alternative de contact, cum ar fi Call-center la numărul 0244 406 006, puncte de relații cu clienții, și adresa de e-mail menționată în facturile de energie. Procesarea și soluționarea cererilor vor fi desfășurate în limitele tehnice generate de optimizarea sistemelor informatice.
Modalitățile de plată disponibile în această perioadă includ internet banking, debit direct, aplicații mobile precum Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago, automatele de plată StartPay, stațiile OMV/Petrom, serviciul Westaco Express, centrele de plăți un-doi Mobile Distribution, punctele de plată PayPoint, ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.
Cu toate acestea, în timpul optimizărilor, anumite aplicații și funcționalități nu vor fi disponibile, cum ar fi MyElectrica (aplicație și portal), TelVerde (comunicare index autocitit), Formularul unic de contact online, E-chat, Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS), și serviciile din meniul interactiv Call-center.
Din cauza restricțiilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și livrată la o dată ulterioară celei obișnuite, în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.