Meta Platforms a început testarea afișării reclamelor pe Threads, platforma sa de socializare lansată în 2023, în colaborare cu branduri din SUA și Japonia. Aplicația, care acum numără peste 300 de milioane de utilizatori activi lunar, explorează noi oportunități de generare a veniturilor, în ciuda faptului că nu se așteaptă la câștiguri semnificative în 2025.
În cadrul testului lansat vineri, un procent mic de utilizatori din SUA și Japonia vor vedea reclame sub formă de imagini integrate în feed-ul principal al Threads. Meta intenționează să extindă reclamele la scară largă doar după o monitorizare atentă a rezultatelor. De asemenea, compania testează un filtru bazat pe inteligență artificială, care va permite advertiserilor să controleze nivelul de sensibilitate al conținutului lângă care apar reclamele.
Threads, lansată ca o alternativă directă la platforma X (fosta Twitter), continuă să atragă utilizatori în contextul incertitudinilor legate de moderarea conținutului și strategia de publicitate de pe alte rețele sociale. Totuși, Meta a renunțat recent la programul de verificare a informațiilor pentru Facebook, Instagram și Threads în SUA, ceea ce ridică întrebări despre nivelul de încredere al utilizatorilor și advertiserilor.
Analistul Jasmine Enberg de la Emarketer a observat că, în ciuda schimbărilor din politica de moderare a conținutului, volatilitatea de pe platforme precum TikTok determină brandurile să caute alternative, iar Threads ar putea deveni o opțiune viabilă.
Cu investiții planificate de până la 65 de miliarde de dolari în dezvoltarea inteligenței artificiale în 2025, Meta își consolidează infrastructura pentru a rămâne competitivă împotriva rivalilor precum OpenAI și Google.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.