În luna aprilie, în București, se va inaugura un nou concept de supermarket. Acesta va elimina casele de marcat și opțiunea de auto-scanare a produselor. Magazinul va fi monitorizat de camere inteligente, care vor scana automat produsele. Prin intermediul aplicației CloudPick, clienții vor putea plăti direct de pe telefon în momentul părăsirii magazinului.
”Acest magazin va permite clienților să își facă cumpărăturile făra a scana produsele adăugate în coș. De asemenea, clienții nu trebuie nici măcar să treacă cu ele pe la casă, fie ea self sau astistată de angajați.
Totul se realizează printr-o aplicație dedicată, dezvoltată de compania chineză CloudPick. Clientul trebuie să atașeze un card bancar la această aplicație și printr-un sistem complex de camere și senzori produsele vor fi „scanate” automat. La ieșirea din magazin plata se realizează automat.”, a explicat Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing
Magazin supravegheat cu 70 de camere
Noul magazin va avea peste 70 de metri pătrați și va fi supravegheat de peste 70 de camere.
„Spațiul este dotat cu peste 70 de camere și 3.000 de senzori, pentru că este despre digitalizarea 100% a unui magazin fizic. Cu aceste tehnologii, vom ajunge să avem date despre interacțiunea consumatorilor cu fiecare produs în parte, date tranzacționale, date despre parcursul clienților. Toate acestea ne vor permite să înțelegem comportamentul și parcursul clientului, iar asta va ajuta la luarea deciziilor în timp real. Ajungem să avem date la secundă în legătură cu comportamentul clienților în magazin”, spune Teodor Șerban, director eficiență și proiecte.