De Paște, Ploiești Shopping City le oferă pasionaților de cumpărături o experință de shopping completă

De Paște, punctele sunt din nou la modă și le oferă pasionaților de cumpărături o experință de shopping completă la Ploiești Shopping City. Pe lângă inspirația pentru cele mai în tendințe outfituri de primăvară, în perioada 4 – 22 aprilie, utilizatorii ce au instalat aplicația de loialitate SPOT și fac cumpărături în valoare de minimum 250 lei câștigă garantat premii în aplicație și sunt înscriși automat în tragerea la sorți specială.

Astfel, cei care fac shopping de cel puțin 250 de lei și scanează bonurile în aplicația SPOT vor fi recompensați automat cu dublu de puncte de loialitate în SPOT. Punctele SPOT pot fi transformate de către utilizatorii aplicației în vouchere cadou și premii speciale de Paște: căști audio JBL; boxe portabile JBL; epilatoare Philips; aparate de tuns Philips OneBlade Pro; seturi Lego Creator sau espressoare cafea Krups.

Mai mult, utilizatorii ce îndeplinesc condițiile menționate vor fi înscriși automat în tragerea la sorți pentru o ținută vestimentară în valoare de 5 000 lei și 5 000 puncte SPOT.

SPOT, aliatul în cadouri și modă al Iepurașului de Paște

SPOT este aliatul fiecărui pasionat de cumpărături și fashion. Pe lângă premiile speciale de Paște, fiecare sesiune de cumpărături duce garantat puncte de loialitate.

Mai mult, statutul de membru SPOT aduce o mulțime de extra beneficii. Utilizatorii au posibilitatea de a cheltui punctele de loialitate acumulate pe o gama complexă de recompense și premii speciale ce pot fi accesate doar în cadrul aplicației, precum: premii speciale, experiențe exclusive, vouchere cadou Ploiești Shopping City, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Hervis sau Teilor.  Aplicația este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *