Pe lângă lunga lista de filme, seriale, documentare de pe Netflix se pare că acesta se extide pana si în jocuri, însă care este totusi scopul?
Netflix spune că jocurile sunt o parte cheie a propunerii sale de a rămâne relevante pentru public în anii următori și își intensifică încet planurile de a oferi mai multe experiențe de joc abonaților.
Leanne Loombe, vicepreședinte pentru jocuri externe la Netflix, spune BBC News: „Jocurile sunt una dintre cele mai mari forme de divertisment de astăzi, așa că este doar o extensie naturală pentru Netflix să le includă ca parte a abonamentului. Liniile dintre diferitele moduri în care ne bucurăm de divertismentul nostru se estompează. Când ești în acel moment, cauți să stai și să privești un film sau să fii mai activ și să joci un joc, vrem să ne asigurăm că avem ceva pentru tine. Scopul nostru este să avem un joc în serviciu pentru toată lumea. Nu să ne concentrăm pe realizarea unei experiențe mari, ci mai degrabă pe o selecție de titluri pe care membrii pot alege să le joace.”
Această abordare discretă este o mișcare sensibilă, potrivit jurnalistului de jocuri Shay Thompson, care explică că industria este „împânzită de încercările eșuate” ale mărcilor media tradiționale de a intra în lumea jocurilor.
„Când alte organizații de divertisment au încercat să intre în spațiul jocului, s-au luptat cu adevărat. Cred că adesea se datorează faptului că companiile au înțeles greșit ce este vorba despre jocuri ca formă de divertisment care le face atât de convingătoare pentru jucători.”, spune Thompson.
„Amazon Games este un exemplu în acest sens, au avut titluri precum Lost Ark și Crucible cu bugete mari, dar acelor titluri le lipsea creativitatea și unicitatea la care am ajuns să ne așteptăm de la spațiul jocurilor. Acesta este un motiv semnificativ pentru care aceste titluri nu au ajuns să aibă un impact serios.”
„Concentrarea primara pe jocurile mobile este o strategie inteligentă care ar putea funcționa în favoarea Netflix. Se pare că vorbesc despre timpul de a intelege peisajul și jucătorii. Știu că reputația lor a fost puțin șubredă pe partea de streaming, dar cu siguranță se pare că încearcă să lucreze cu spațiul de jocuri și nu împotriva ei.”, spune Thompson.
„Totuși, oferirea jucătorilor a ceea ce își doresc, nu ceea ce o organizație mare crede că vor, va fi cheia pentru ca acest lucru să funcționeze. Aceasta înseamnă creativitate și a fi unic.”
Concentrându-se pe titlurile mobile, care sunt mai ieftine decât versiunile mari pentru console, există mai puțin risc financiar pentru Netflix. Nu este necesar să investești milioane într-o singură experiență care trebuie să concureze cu mărci bine stabilite pentru a fi considerată un succes.
„Suntem la început în călătoria noastră în domeniul jocurilor chiar acum. Când este o industrie atât de mare, cum ar fi jocurile, și există deja câteva titluri fantastice pe piață pe care jucătorii le iubesc cu adevărat, vrem doar să ne asigurăm că suntem făcând lucrurile în modul corect.” adauga Leanne Loombe.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.