Cu Ploiești Shopping City și SPOT experimentezi „Efectul Picasso”, cea mai așteptată expoziție de artă din România
La 50 de ani de la dispariția fizică a geniului artistic Pablo Picasso, opt țări din întreaga lume, printre care se numără și România, își unesc forțele pentru a celebra moștenirea inestimabilă a artistului, printr-o serie de expoziții. În acest context, România se pregătește să aducă un omagiu adânc înrădăcinat în istoria artei prin expoziția „Efectul Picasso”.
Marcând 55 de ani de la expoziția memorabilă Picasso din 1968, evenimentul cultural „Efectul Picasso” este organizat în parteneriat cu Muzeul de Artă Recentă București și va aduce în prim-plan opera și influența inegalabilă a maestrului spaniol în lumea artei contemporane.
Expoziția „Efectul Picasso” va avea loc până pe 8 ianuarie 2024 la MARe – Muzeul de Artă Recentă București și va găzdui nu mai puțin de 46 de opere semnate de Pablo Picasso, incluzând picturi, desene și gravuri. Acestea vor fi prezentate alături de 65 de lucrări – picturi, sculpturi, fotografie, ceramică, graffiti – semnate de 37 de artiști români contemporani, influențați de creațiile lui Pablo Picasso. Printre acești artiști români se numără nume cunoscute precum Ion Grigorescu, Mircea Cantor, Ștefan Bertalan, Alma Redlinger, Neculai Păduraru, Vasile Gorduz, Florin Mitroi, Victor Man, Silvia Radu, Dumitru Gorzo și mulți alții.
Efectul Picasso cuprinde Ploiești Shopping City
„Efectul Picasso” se extinde și în afara muzeului, și ajunge la Ploiești Shopping City, aducând celor interesați posibilitatea de a se bucura de cea mai așteptată expoziție de artă din România.
Clienții Ploiești Shopping City, iubitori de artă, sunt invitați să descopere noile colecții disponibile în magazinele centrului comercial și să acumuleze puncte de loialitate în SPOT, aplicația care îi însoțește la mall.
Până pe 31 decembrie, utilizatorii SPOT pot să revendice din catalogul de premii vouchere 100% discount și vouchere 15% discount pentru bilete la expoziția „Efectul Picasso” .
Mai multe detalii sunt disponibile pe ploiestishoppingcity.ro.
Despre Ploiești Shopping City
Ploiești Shopping City, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, Reserved, CROPP, House și multe altele.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Ploiești Shopping City sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive.