O mare companie de România, producător de software, se implică în campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia operei lui Constantin Brâncuşi, „Cuminţenia Pământului”. Producătorul a anunţat o donaţie remarcabilă  de 100.000 de euro, însemnând puţin peste 100 de euro pentru fiecare dintre angajaţii din România ai companiei.Până la data de 1 septembrie s-au strâns aproximativ 695.000 de euro. Campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia sculpturii, lansată oficial de către Guvernul României şi Ministerul Culturii în luna mai, se va derula până pe 30 septembrie, suma totală care trebuie strânsă fiind de şase milioane de euro. Realizată în 1907, „Cuminţenia Pământului”, alături de opere precum „Sărutul” şi „Rugăciunea”, marchează cea mai apreciată perioadă de creaţie a lui Constantin Brâncuşi.

 

 

By rnews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *