Fot: cancan.ro

CFR anunță reintroducerea, după 19 ani, a trenurilor care circulă între București Nord și Giurgiu, acestea urmând să parcurgă cei 93,2 de kilometri în peste două ore!

CFR anunță reintroducerea, după 19 ani, a trenurilor care leagă București Nord de Giurgiu, unde călătoria va dura peste două ore pentru cei 93,2 de kilometri. Conform informațiilor furnizate de Societatea Națională a Căilor Ferate Române, traseul București Nord – București Progresu – Giurgiu va fi parcurs în 130 de minute.

Pe porțiunea dintre Gara de Nord și Giurgiu, viteza medie estimată va fi de 43 km/h, în timp ce între București Progresu și Giurgiu, viteza medie va atinge 46 km/h. Există anumite zone în care lucrările sunt în desfășurare, iar restricțiile de viteză sunt impuse.

De asemenea, pe porțiuni, trenurile vor fi compuse doar din automotoare, deoarece terenul este fragil în zona Daia, situată la aproximativ 8 km de Giurgiu.

Unul dintre cele mai lente trenuri internaționale din Europa este ruta București – Ruse, care parcurge cei 132 de kilometri în peste trei ore, folosind un automotor Desiro între octombrie și iunie. În sezonul estival, sunt introduse vagoane bulgărești (către Varna și Sofia) și un vagon turcesc (spre Istanbul). Pe viitor, trenurile internaționale către Bulgaria vor continua să circule prin Videle.

Linia 102 București Nord – București Progresu – Giurgiu nu a fost niciodată una caracterizată prin rapiditate.

De exemplu, în 2002, cu trei ani înainte de prăbușirea podului, trenurile care legau Bucureștiul de Giurgiu făceau călătoria fără oprire într-un interval cuprins între 90 și 98 de minute.

Trenurile care opreau în toate cele 12 stații de pe traseu, de la București Progresu la Giurgiu, necesitau peste 90 de minute pentru a parcurge distanța.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *