Google caută modalităţi de îmbunătăţire a procesului de monetizare a platformei YouTube, insa acestea devin din ce în ce mai incorecte pentru unii utilizatori.
Compania americană a început de curând o campanie de scumpire a abonamentului YouTube Premium, iar pentru cei care nu plătesc vor exista noi surprize: reclame mai lungi ce nu vor putea fi sărite, blocarea accesului la conţinut pentru cei ce au ad-block activ.
Google intenţioneaza să regândească estetica butonului de skip. Acesta ra urma sa devina mult mai mic, mai transparent, iar culorile sale vor fi ajustate automat în funcţie de clipul redat, astfel încât să fie cât mai greu vizibil.
Google vrea ca utilizatorii să se chinuie puţin să găsească butonul, timp în care reclamele vor rula mai mult.
Aceasta metoda este defapt o camuflare a singurului element de pe ecran ce blocheaza utilizatorii in a urmari linstiti continutul.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.