Campania electorală a vicepreședintei Kamala Harris a cheltuit aproape de trei ori mai mult decât cea a rivalului său, Donald Trump, în luna august, ceea ce a diminuat avantajul financiar al democraților înainte de alegerile prezidențiale din 5 noiembrie, conform declarațiilor financiare depuse vineri, transmite Reuters.
Pe măsură ce cele două campanii intră în etapa finală a unei competiții extrem de strânse, Harris a raportat cheltuieli de 174 de milioane de dolari, în timp ce campania fostului președinte Trump a declarat cheltuieli de 61 de milioane de dolari.
Deși resursele financiare ale lui Harris îi vor permite să investească în reclame televizate până la alegeri, acest avantaj nu garantează victoria. Cele două candidaturi sunt la egalitate în multe sondaje, inclusiv în statele indecise, care ar putea decide câștigătorul.
În alegerile din 2016, Trump a învins-o pe Hillary Clinton, în ciuda faptului că a strâns mai puțini bani decât aceasta. În luna august, ambele campanii au raportat că majoritatea cheltuielilor au fost destinate publicității, cu sume mai mici pentru mitinguri, călătorii și salariile personalului.
Harris a donat 75.000 de dolari către Detroit Unity Fund, o organizație care promovează creșterea prezenței alegătorilor de culoare în Michigan, un stat crucial în această competiție. Intrarea sa în cursă a coincis cu o creștere a donațiilor, încheind luna august cu 235 de milioane de dolari, ușor peste suma de început.
Campania lui Trump, pe de altă parte, a încheiat luna august cu 135 de milioane de dolari, o scădere de aproximativ 17 milioane de dolari față de începutul lunii. Rapoartele oficiale către Comisia Electorală Federală indică faptul că Harris a strâns 190 de milioane de dolari în august, în timp ce Trump a raportat 45 de milioane de dolari.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews