logo
RNTV Live

Bugetul alocat de Nike pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an este mai mare decât oricare dintre jocurile anterioare

images
Dudau Andreea Valentina

Directorii de vârf ai Nike au dezvăluit că compania cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare. Această decizie este parte a unei strategii de marketing amplu concepute pentru a revitaliza vânzările companiei și pentru a face față concurenței cu rivalii mai puternici!

Brandurile de îmbrăcăminte sport își concentrează eforturile pentru a stimula cererea pentru produsele lor în contextul Jocurilor Olimpice de la Paris 2024. Această ediție a Jocurilor reprezintă o întoarcere la normalitate după ce Jocurile Olimpice de la Tokyo 2020 au fost amânate până în 2021 și s-au desfășurat fără spectatori din cauza pandemiei globale.

Sportivii sponsorizați, precum sprinterul american Sha’Carri Richardson și maratonistul kenyan Eliud Kipchoge, au prezentat modelele Nike pentru Jocurile Olimpice la un eveniment desfășurat în Paris, unde brandul a dezvăluit și 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltate în colaborare cu sportivii.

Heidi O’Neill, președinta departamentului pentru consumatori, produse și mărci la Nike, a declarat că această ediție a Jocurilor va fi cea mai mare pentru companie și va implica cea mai mare cheltuială medie. În ultimul trimestru al Nike, cheltuielile totale de marketing au fost de 1 miliard de dolari, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului precedent. O’Neill a subliniat că marketingul reprezintă investiția prioritară pentru companie.

Nike, cu o evaluare de 139 de miliarde de dolari, a angajat un nou director de marketing la sfârșitul anului trecut pentru a-și consolida brandul pe o piață a îmbrăcămintei sportive tot mai competitivă. În contrast, Adidas a redus cheltuielile de marketing și a investit 2,5 miliarde de euro pentru marketing în 2023, în scădere cu 8,5% față de anul precedent.

Directorii Nike sunt optimiști în privința stimulării cererii, chiar și în contextul presiunii asupra consumatorilor la nivel global. Craig Williams, președintele Nike pentru geografii și piață globală, a subliniat că, în ciuda presiunii asupra costurilor, consumatorii continuă să răspundă pozitiv la Jocurile Olimpice, considerându-le încă un simbol al sportului.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

pnlvolonanupuslbogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor