Anul acesta, Ploiești Shopping City este partener oficial Artown Festival, un manifest urban și social pentru recuperarea orașului prin artă, organizat de Asociația buchARTest. Ajuns la a doua ediție, festivalul va pune stăpânire peste Ploiești între 28 iulie și 6 august.
Ploiești Shopping City crede în puterea artei de a aduce oameni împreună, de a restaura spațiile urbane și de a inspira un sentiment de mândrie în rândul locuitorilor, astfel că se alătură Artown Festival pentru a celebra și a încuraja aceste valori în cadrul comunității.
Anul acesta, Artown pătrunde în lumea colaborării artistice cu picturi murale, performance și intervenții de artă stradală, cărora li se adaugă remodelarea microspațiului din spatele fostului Cinemascop, o expoziție de artă stradală la Muzeul Judeţean de Artă Prahova „Ion Ionescu-Quintus” și o surpriză pe peronul Gării de Sud.
3000 de metri pătrați de pereți vor fi acoperiți cu 19 picturi murale realizate de 37 artiști din 14 țări, de pe 5 continente.
De altfel, Ploieștiul va fi plin de surprize la fiecare pas, prin intermediul celor peste 50 de intervenții de artă stradală realizate de artiști și artist crews din 3 țări. Programul include spectacole de teatru, poezie, diverse workshop-uri, instalații textile, concerte, petreceri și momente de dans contemporan susținute de 30 de artiști.
Artiști invitați
Anul acesta, picturile murale au fost realizate în colaborare de artiștii: Alex Baciu, AnnaOvni & Bona_Berlin, Barto & Mateo Sabatino, Cristina Barrientos & Denis Galocha (Twee Muizen), Dima Kashtalyan & OCU, Irlo & Eea & Taci, KSELE & RO, Med & BAKR, Megan Oldhues & SILOH, Modreanu & Matei Emanuel, Mouse & BILOS, Native Touch & Michael Marushkin, Ohboy & Eladela Furu Loom, Pandele & Tovnyah, Roper & Delia Cîrstea, Sarai & Isabela, Sophie Nicklas & Fabien Karp, SPACEBAR & TINE, Tammy Lovin & Wanda.
Intervențiile de artă stradală sunt opera artiștilor: Aeul & Cristiana, Ana-Maria Stroie, Andreea Geamănu, Brave Bots, Bucharest stickerz fest, Carmen Pavel, Cristian Soto, Denis Nanciu, Diana Diaconu, Dragoste, Faces of Mosaic, John Dot S, Maria Bălan, Kalut Ceramics, Nadine Kseibi, Otto Constantin, Plan B, Pisica Pătrată, Rado van Jano, Robert Obert, Rosé cu apă minerală, The Plant, Victor Covrig, și Zdesroy street art.

Programul și coordonatele evenimentelor vor fi anunțate pe site, pe pagina de Facebook, precum și pagina de eveniment a festivalului. Evenimentul se desfășoară în spațiul public, astfel că intrarea este liberă pentru oricine.

Puncte în SPOT pentru noii utilizatori cu codul ARTOWN

Între 28 iulie și 6 august, clienții Ploiești Șhopping City primesc 500 de puncte de loialitate dacă descarcă aplicația SPOT, își creează cont și adaugă codul ARTOWN. Punctele pot fi transformate în premii sau alte beneficii.


Despre Ploiești Shopping City
Ploiești Shopping City, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Ploiești Shopping City sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *