Primăria Municipiului Ploiești informează cetățenii că, la nivelul structurilor Direcției Gestiune Patrimoniu din cadrul municipalității s-a stabilit următorul program cu publicul, pe perioada stării de alertă, valabil din data de 26 octombrie 2020:

  • Pentru Compartimentul Evidență și Administrare Fond Locativ, Serviciul Contracte, Serviciul Publicitate Valorificare Patrimoniu, Serviciul Aplicarea Legilor Proprietății, Serviciul Intabulări Bunuri și Serviciul Inventariere și Evidență Bunuri:
  • miercuri, între orele 13:30 – 16:30;
  • vineri, între orele 09:00-11:00;
  • Pentru Compartimentul Autorizații și Programe de Funcționare:
  • marți, între orele 09:00-12:00;
  • miercuri, între orele 12:00 – 15:00;
  • joi, între orele 09:00-12:00.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *