Clienţii Cora CARE SE PRIND că sunt furaţi pot cere banii înapoi şi încă ceva în plus
Jurnaliştii RepublikaNews au prezentat ieri cazul unui ploieştean care a fost păcălit în magazinul Cora cu aproape 4 lei. Mai precis cu 3,99 de lei. Acesta a cumpărat din Cora Ploieşti mai multe produse, dintre care şi un aparat de ras. La raft produsul avea preţul de 20 de lei. La casă a plătit 23,99 de lei, cu 3,99 de lei în plus.
După publicarea materialului, redacţia RepublikaNews a primit răspuns din partea reprezentanţilor magazinului vis-a vis de acuzaţiile aduse.
Iată răspunsul reprezentanţilor magazinului:
„În legatură cu cele solicitate de dvs., magazinul Cora Ploieşti precizează că, în astfel de situaţii, politica magazinului este de a rambursa dublul diferenţei de preţ. Îl aşteptăm, aşadar, pe client în magazin pentru a verifica şi regla această situaţie.
Ne afirmam disponibilitatea totală pentru dialog cu clienţii, acesta fiind un instrument valoros pentru evaluarea noastră permanentă şi în acelaşi timp o oportunitate de a livra servicii mai bune. De asemenea, pentru a ne comunica orice informaţie, clienţii au la dispoziţie, afişate in magazin, toate modalităţile prin care pot face acest lucru”.