Primăria Buzău anunță modificări în serviciile electronice pentru cetățeni

Erika Stoica
2 Min Read

Primăria Buzău anunță modificări în serviciile electronice pentru cetățeni!

Începând cu 15 decembrie 2025, Primăria municipiului Buzău anunță schimbări importante în modul de accesare a serviciilor electronice oferite cetățenilor. Noile servicii vor fi disponibile prin două platforme distincte, iar utilizatorii trebuie să își creeze conturi separate în funcție de serviciile dorite.

Primăria Buzău anunță modificări în serviciile electronice pentru cetățeni

Pentru plata impozitelor și taxelor, accesul se va face prin platforma integrată cu ROeID, avansis.online, care permite gestionarea identității utilizatorilor și sincronizarea informațiilor între aplicația mobilă AvansisMobile și portalul web. Cetățenii care dețin deja cont în AvansisMobile sau în ROeID pot utiliza aceleași date de autentificare pentru accesarea noii platforme. Persoanele juridice vor fi obligate să se autentifice prin semnătură digitală calificată pentru depunerea cererilor și efectuarea plăților. Excepțional, anumite operațiuni simple, precum plata unor taxe locale sau depunerea cererilor prin împuterniciți, pot fi realizate fără autentificare, cu condiția cunoașterii cuantumului taxelor.

Pentru celelalte servicii electronice – Urbanism, Patrimoniu, Autorizații comerciale, Agricol sau Autorizații Maxi-Taxi – accesul se va realiza prin platforma existentă, care nu este integrată cu ROeID. În perioada de tranziție, cetățenii pot utiliza aplicația mobilă AvansisMobile pentru accesul la serviciile electronice fiscale, până la finalizarea testării platformei avansis.online.

Noile măsuri urmăresc optimizarea și securizarea serviciilor electronice ale Primăriei Buzău și oferirea unei experiențe digitale integrate, ușor de utilizat de către toți cetățenii.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.

Share This Article