Românii continuă să aleagă Germania ca destinaţie turistică, cu peste 326.000 de înnoptări înregistrate în perioada ianuarie-martie 2025, o creştere de 9,6% faţă de anul trecut. Hotelurile de 3 stele şi destinaţiile care îmbină relaxarea cu vacanţele active rămân preferatele turiştilor români.
Potrivit Organizaţiei Germane pentru Turism (GNTB), Germania ocupă locul trei în preferinţele turiştilor români. Conform unui studiu recent, 75% dintre aceştia vin pentru vacanţe şi relaxare, iar aproape jumătate aleg hoteluri de 3 stele.
Campania „Cultureland Germany”, lansată în aprilie 2024, aduce în prim-plan diversitatea culturală a Germaniei, de la marile metropole până la regiunile rurale. Oraşul Chemnitz, Capitală Europeană a Culturii în 2025, invită turiştii să descopere „comorile nevăzute” ale regiunii prin festivaluri, expoziţii, evenimente culinare şi trasee artistice precum PURPLE PATH.
În 2025, Germania comemorează 275 de ani de la moartea lui Johann Sebastian Bach, printr-un program cultural amplu, iar Ruta Poveştilor – traseul inspirat din basmele Fraţilor Grimm – împlineşte 50 de ani, oferind o experienţă magică de 600 km între Hanau şi Bremen.
Organizaţia Germană pentru Turism colaborează cu autorităţile şi industria turismului din Germania pentru a promova imaginea ţării ca destinaţie turistică internaţională şi pentru a atrage vizitatori din întreaga lume.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook facebook.com/republikanews.