Adam Mosseri, directorul Instagram și Threads, a anunțat extinderea duratei Reel-urilor la 3 minute, dublând astfel limita precedentă de 90 de secunde.

Directorul Instagram afirmă că platforma va rămâne axată pe clipurile scurte, însă introduce această modificare pentru a oferi creatorilor de conținut mai mult timp pentru a se exprima.

Mosseri a menționat că au primit numeroase solicitări din partea utilizatorilor, care au considerat că limita de 90 de secunde este insuficientă pentru a crea conținut de calitate.

Cu doar șase luni în urmă, deși primise numeroase solicitări din partea utilizatorilor, Meta declara că nu intenționează să mărească limita de timp pentru Reel-uri, argumentând că acest lucru ar putea afecta capacitatea platformei de a conecta oamenii.

TikTok, rivalul principal al Instagram, a ridicat la 3 minute ştacheta filmărilor încă din 2021

Schimbarea vine într‐un moment interesant pentru industrie, când în Statele Unite a intrat în vigoare legea care prevede scoaterea din magazinele de conţinut a TikTok şi când platforma chineză opreşte şi reporneşte accesul pentru a pune presiune pe politicienii americani.