La finalul anului trecut, HIDRO Prahova SA a emis un comunicat prin care clarifica actualizarea tarifelor pentru serviciile sale de apă și canalizare, subliniind că aceasta este o obligație legală și contractuală prevăzută de strategia tarifară 2023-2027, aprobată de Autoritatea Națională de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilități Publice (ANRSC) prin Decizia nr. 965429/14.10.2022. Noile tarife au fost aplicate începând cu 1 ianuarie 2025 și sunt impuse de legislația națională și condițiile fondurilor europene, inclusiv Legea nr. 51/2006 și Legea nr. 241/2006.

De asemenea, compania a explicat că ajustările tarifare sunt reglementate prin Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice, semnat între autoritățile județene și locale, iar implementarea acestora a fost confirmată de ADI „Parteneriatul pentru Managementul Apei – Prahova”. HIDRO Prahova a subliniat că, deși au existat discuții privind posibilele efecte asupra cetățenilor și partenerilor, nu a fost posibilă prorogarea aplicării noilor tarife, iar compania a fost obligată să le pună în aplicare, conform deciziei ANRSC.

La finalul lunii octombrie 2024, conducerea companiei a trecut printr-o schimbare importantă, directorul general al HIDRO Prahova demisionând, iar un director general provizoriu a fost numit de Consiliul de Administrație. Noua conducere a implementat o serie de măsuri pentru a stabiliza și eficientiza activitatea companiei, inclusiv reducerea cheltuielilor operaționale, accelerarea implementării Programului Operațional Infrastructură Mare și soluționarea problemelor semnalate de cetățeni.

HIDRO Prahova SA a anunțat, de asemenea, că va continua să comunice cu transparență despre măsurile luate pentru a face față provocărilor întâmpinate, inclusiv seceta pedologică și problemele rețelelor vechi, menținând angajamentul față de toți utilizatorii serviciilor sale.

Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews