Salt Bank, , sărbătorește astăzi 100 de zile de la lansare, depășind așteptările cu un număr impresionant de peste 250.000 de utilizatori din toată țara, cu mult înainte de termenul stabilit pentru sfârșitul anului 2024.

Neobank-ul, cu o abordare complet digitală și centrată pe client, își propune să redefinească standardele în sectorul bancar, aducând inovație, transparență și servicii adaptate nevoilor moderne. CEO-ul Salt Bank, Gabriela Nistor, a declarat că banca este încrezătoare în atingerea obiectivului de 1 milion de clienți în următorii trei ani, având deja o creștere accelerată.

Clienții din Brașov au o vârstă medie de 36 de ani, 66% dintre aceștia fiind bărbați, și preferă destinații de vacanță precum Irlanda, Grecia și Olanda. Cele mai frecvente tranzacții realizate prin Salt Bank sunt pentru transport și cumpărături online.

Salt Bank continuă să implice activ utilizatorii în dezvoltarea produselor și serviciilor sale, având peste 6.000 de feedbackuri din partea Comunității Fondatorilor, un grup care joacă un rol cheie în viitorul băncii.

Pentru a celebra această etapă importantă, banca a lansat o campanie de cashback în Brașov, oferind 5% la plățile efectuate cu cardul Salt, valabilă până la 15 noiembrie 2024. Oferta se aplică pentru plăți de peste 100 de lei la POS în Brașov, având valoare maximǎ de 50 de lei cashback/ card/ lunǎ.

(P)

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews