În 2024, compania chineză producătoare de mașini electrice, Nio, va face intrarea pe piața din Orientul Mijlociu, urmând tendința de expansiune globală adoptată și de alte companii concurente din industrie!
Compania chineză de mașini electrice Nio își propune să se extindă în Orientul Mijlociu în acest an, conform declarațiilor CEO-ului William Li într-o discuție privind veniturile, într-un moment în care alți producători rivali își măresc prezența globală.
Nio, fondată acum aproape 10 ani, va începe, de asemenea, să livreze marca sa mai accesibilă, Firefly, în prima jumătate a anului următor, a confirmat Li.
Nio, care recent a obținut finanțare de la investitori din Orientul Mijlociu, a înregistrat livrări record de 20.544 de vehicule în luna mai. Compania listată la bursa din SUA, care operează în pierdere, are în plan să-și ofere produsele și serviciile în Emiratele Arabe Unite până la sfârșitul acestui an.
Nio vinde în principal în China și în unele părți ale Europei, cu un accent pe piața de vârf. Li a subliniat că marca ar putea elimina pierderile dacă vânzările lunare ating aproximativ 30.000 de vehicule.
Rivalul BYD a ales, de asemenea, Emiratele Arabe Unite drept punct de intrare în Orientul Mijlociu. Gigantul producător de baterii și mașini electrice a deschis un showroom în Dubai Festival City în noiembrie, în colaborare cu Compania de mobilitate electrică Al-Futtaim.
Pe măsură ce competiția pe piața chineză a mașinilor electrice se intensifică, Nio a lansat o marcă la prețuri mai accesibile în mai, numită Onvo. SUV-ul Onvo L60, care urmează să înceapă livrările în septembrie, are un preț de pornire de la 219.900 de yuani (30.349 USD), comparativ cu Tesla Model Y, care costă 249.900 de yuani.
Li a menționat că prețul L60 este valabil doar pentru precomenzi, nu este prețul final. Analizând această mișcare, analiștii de la Nomura au sugerat că Onvo L60 ar putea avea un impact semnificativ asupra perspectivelor Nio în a doua jumătate a anului 2024.
De asemenea, Li a dezvăluit că o marcă și mai accesibilă a companiei, Firefly, este în lucru și va livra primul său vehicul în prima jumătate a anului următor, la prețuri cuprinse între 100.000 și 200.000 de yuani. Firefly va folosi aceeași rețea de vânzare ca și mașinile sub marca Nio, similar cu modelul de vânzare utilizat de MINI și BMW. O parte a strategiei BYD a fost lansarea de vehicule și sub-mărci pentru diferite segmente de piață.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews