Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a declarat in ultima sa vizita in Prahova ca spera ca proiectul centurii Busteni- Azuga sa continue. Grindeanu a facut referire la situatia de la Consiliul Judetean Prahova si este increzator ca lucrarile sa mearga conform graficului.
Asocierea condusă de un constructor prahovean a câștigat licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Bușteni-Azuga, dar contractul de aproximativ 600 de milioane de lei nu poate fi semnat, după ce o companie turca a depus contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Centura Bușteni – Azuga va avea un tunel cu o lungime de 90 de metri care subtraversează oblic DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov, dar și un semitunel cu o lungime de 200 de metri, parțial îngropat la intrare în Azuga, cele două lucrări de artă fiind printre cele mai dificile de pe traseul complet de 9 kilometri prevăzut pentru șoseaua care va funcționa ca o centură a celor două stațiuni.