McHappy Day, campania anuală de strângere de donații organizată de Fundația pentru Copii Ronald McDonald și McDonald’s, își propune să promoveze mesajul „Donația ta susține optimismul micilor pacienți”.

În acest an, suma de peste 3 milioane de lei a fost strânsă prin donațiile clienților din restaurantele McDonald’s, în urma vânzării jucăriei Rin și cu sprijinul companiilor partenere.

Cu fondurile acumulate, Fundația va achiziționa echipamente și dotări pentru secțiile de pediatrie din șase spitale din patru orașe din România: Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu”, Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Maria Sklodowska Curie” și Institutul Clinic Fundeni din București, Spitalul Clinic Municipal Filantropia – Secția pediatrie din Craiova, Secția de oncopediatrie a Institutului Oncologic din Cluj-Napoca și Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Louis Țurcanu” din Timișoara.

Un număr de peste 200 de paturi ATI, paturi de salon destinate copiilor internați și însoțitorilor lor sunt programate să fie livrate la cele șase spitale menționate.

Cand a avut loc campania?

În perioada 20-26 noiembrie 2023, a avut loc campania McHappy Day în toate restaurantele McDonald’s din România, iar partenerii Fundației pentru Copii Ronald McDonald au continuat să sprijine această inițiativă până la sfârșitul anului 2023. Pentru fiecare Happy Meal achiziționat, lanțul de restaurante a donat 1 leu către Fundație. În plus, clienții au avut posibilitatea să achiziționeze jucăria de pluș Veverița Rin.

Sistemul de donare a fost accesibil și prin alte modalități, precum SMS la numărul 8845 cu textul FAMILIE pentru a activa o donație lunară de 2 euro, sau online, prin accesarea paginii www.rmhc.ro/doneaza.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *