Pasagerii unui zbor de la Treviso, Italia, la București au izbucnit în revoltă după ce au fost ținuți blocați în avion timp de două ore, după aterizare

Vremea nefavorabilă a creat haos într-un zbor Treviso, Italia – București, operat de Ryanair, în seara trecută, când sute de pasageri au fost ținuți blocati în avion timp de două ore după aterizare. Cursa, inițial planificată să aterizeze la Aeroportul Otopeni la ora 18:30, a fost redirecționată către Aeroportul Băneasa din cauza lucrărilor de curățare și dezghețare a pistei la Otopeni, afectată de zăpadă.

Problemele au început să apară odată cu aterizarea la Băneasa, unde pasagerii, crezând că vor fi debarcați, au fost surprinși de decizia pilotului de a realimenta aeronava și de a decola din nou către Otopeni, destinația inițială. Operațiunea, întinsă pe aproape trei ore, a generat frustrare în rândul călătorilor, care au afirmat că nu au primit nicio informație cu privire la situație.

Un pasager a ajuns chiar să apeleze la numărul de urgență 112, solicitând intervenția poliției. Zborul de 8 kilometri către Otopeni a durat 21 de minute, iar aterizarea a avut loc la ora 20:52. Reprezentanții companiei aeriene nu au oferit comentarii cu privire la decizia pilotului, însă experții în aviație speculează că aceasta ar fi avut motivații financiare, având în vedere contractul existent între companie și Aeroportul Otopeni pentru servicii aeroportuare.

Pista Aeroportului Otopeni era înzăpezită, iar decizia de a nu debarca pasagerii la Băneasa a generat întârzierea finală a aeronavei cu două ore și jumătate. Compania Națională Aeroporturi București a comunicat că aeroportul Băneasa era pregătit pentru procesarea pasagerilor, dar decizia de închidere a pistei la Otopeni a condus la evitarea debarcării inițiale.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *