Ambasadorul Franței în România, Nicolas Warnery, a anunțat miercuri, în cadrul unei conferințe de presă dedicată lansării campaniei internaționale „Marque France/Marca Franța”, că Franța rămâne cea mai atractivă țară din Europa pentru investiții străine. Campania are scopul de a promova excelența franceză și de a consolida legăturile economice și culturale între Franța și România.
„Franța este lider în Europa în ceea ce privește atragerea investițiilor străine, cu 1.725 de decizii de investiții străine în 2022. Campania pe care o lansăm astăzi are ca obiectiv afirmarea excelenței noastre și continuarea participării active în competiția internațională pentru influență. Marca Franța va contribui la atragerea de noi investitori și talente în domenii precum turism, gastronomie, influență culturală, dar și în sectoarele aeronauticii, automobilelor, economiei digitale, inteligenței artificiale, tranziției energetice și inovației”, a declarat Warnery.
Ambasadorul a subliniat că colaborarea dintre companiile românești și cele franceze este în prezent foarte solidă, acoperind o gamă largă de domenii, de la agricultură la energii regenerabile.
„Cooperarea dintre companiile noastre este exemplară aici în România. Colaborarea în domenii precum agricultura și energiile regenerabile demonstrează că francezii și românii avansează împreună și cooperează în mod constructiv. Prin această campanie, ne propunem să consolidăm și mai mult spiritul francez în România”, a adăugat ambasadorul francez.
Inițiativa „Marque France/Marca Franța” este coordonată la nivel global și își propune să sublinieze dinamismul economic și industrial, capacitatea de inovare și vitalitatea culturală și artistică a Franței. Campania mobilizează întreaga rețea diplomatică franceză pentru a atrage investitori și talente din întreaga lume și pentru a le facilita împlinirea aspirațiilor în Franța și prin intermediul Franței.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.