Sursa: libertatea

Contractul cu BBC, în valoare de 100.000 de euro, pentru promovarea turismului din România, va intra în vigoare de luni, a anunțat în exclusivitate pentru Libertatea secretarul de stat din Ministerul Economiei, Lucian Rus.

Această campanie are ca obiectiv să convinga turiștii britanici să exploreze România și să îmbunătățească percepția lor actuală despre țara noastră.

„Noi am trimis contractul spre BBC, după ultimele discuții privind reglaje fine. Astăzi (n.r. – 13 octombrie) îl așteptăm semnat de la BBC ca să putem începe campania de promovare a României pe piețele din Marea Britanie”, a explicat Lucian Rus.

„În clipurile de un minut vom prezenta România în toată splendoarea ei, pe fiecare anotimp în parte, de la peisajele înghețate ale iernii, la culorile vii ale primăverii. Fiecare clip va fi o invitație la a descoperi România, frumusețile și peisajele. Celelalte patru clipuri sunt de 30 de secunde fiecare, vor evidenția formele de turism specifice pe care le avem în promovare, respectiv turismul cultural, eco-turistic, city-break foarte important pentru Marea Britanie și natură”, adauga acesta.

„Vine cu o viziune interesantă și cu o dorință foarte mare de a promova România… Sunt 50.000 de euro pentru producție, pentru opt clipuri, plus încă un clip de promovare, al nouălea, un clip general care nu va fi difuzat pe BBC, dar îl putem folosi în toate campaniile noastre publicitare”, a detaliat partea financiară oficialul guvernamental.

Imaginile vor putea fi vizionate, de asemenea, și la Târgul de turism de la Londra, în perioada 6 – 8 noiembrie, la care România va participa.

Charlie Ottley. Foto: Facebook

Videoclipurile vor fi difuzate pe emisiunile BBC pe tot parcursul zilei, timp de o lună, începând cu 15 octombrie. România va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări de 1 minut și 50 de difuzări de spoturi de 30 de secunde. De asemenea, cele opt materiale, precum și videoclipul bonus realizat de Charlie Ottley, vor fi folosite pentru promovarea României la târgul internațional de turism WTM Londra, care va avea loc în perioada 06-08 noiembrie 2023, precum și în cadrul altor participări la evenimente, expozitii si actiuni de marketing.

Charlie Ottley nu este la prima sa campanie de promovare a României. Stabilit în România și renumit pentru documentare precum „Wild Carpathia”, „Flavors of Romania” și „Wild Dunăre”, regizorul britanic a promovat și Brașovul la BBC în august 2020.

Mai multe știri pe republikanews.ro.

Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *