Angajaţii unei Primării din Prahova nu mai pot fenta programul de lucru! Ce ideea a avut primarul?

Măsuri inedite la primăria din comuna prahoveană Ceraşu. Primarul a implementat un sistem de pontaj prin cartela, cu acces prin turnicheţi. Astfel angajaţii respectă întocmai programul, iar cetăţeanul are vreme să îşi rezolve toate problemele, aşa încât să nu i se mai trântească uşa la ghişeu în nas. Cu aceeaşi cartelă pot folosi şi imprimanta. Aceasta nu mai printează foi în alt scop, decât cel profesional. Şi nu este singura mişcare inteligentă. A achiziţionat un tocător pentru masa lemnoasă, pentru ca resturile rezultate din toaletarea arborilor să nu mai ajungă pe albia râului, ori să fie incendiate, şi să provoace pagube. Aşa se face că în instituţie s-a făcut o economie, în urma căreia au fost renovate patru săli de curs ale şcolii din comună.

Angajaţii nu mai pot fenta programul de lucru

Printre aceşti turnicheţi fiecare angajat din primăria Ceraşu intră atunci când vine, sau pleacă, de la lucru. Sistemul înregistrează fiecare persoană. Astfel, există un raport cu pontajul orelor petrecute de funcţionari la lucru. În curtea primăriei sta acum si un rezervor de combustibil, tot pe baza de cartela, care înregistrează cantitatea de carburnat folosită pentru maşinile şi utilajele primăriei. Aşa că angajaţii nu mai pierd timp sa alimenteze în oraşele de lângă comună. Orice mişcare este înregistrată de o cameră de supraveghere. Iar ca să facă economie la lemne, ori sa economisească bani, şi achiziţia unui tocator de material lemnos a adus beneficii in comuna Cerasu. 

În plus, fiecare angajat din primărie a fost nevoit să îşi facă un mail oficial, după ce primarul a achiziţionat un domeniu pentru institutia pe care o conduce.

Vezi şi https://republikanews.ro/eforturi-pentru-a-nu-pierde…/

Pentru mai multe ştiri, vizitaţi site-ul republikanews.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *