Google Ads Safety Report 2022 anunță că Google a eliminat în 2022 peste 5,2 miliarde de reclame, în creştere cu 2 miliarde faţă de 2021, a restricţionat alte peste 4,3 miliarde şi a suspendat 6,7 milioane de conturi ale advertiserilor.
De asemenea, compania a luat măsuri mai ample în cazul a 143.000 de site-uri care nu respectau politicile companiei privind publicitatea online.
Potrivit raportului anual privind siguranţa în publicitatea online, în 2022 Google a adăugat sau actualizat aproape 30 de politici pentru advertiseri şi publicaţii. A fost extinsă protecţia pentru adolescenţi şi consolidate politicile pentru anunţurile electorale.
„În ultimii ani, Google a luat măsuri extinse pentru a combate dezinformarea şi afirmaţiile neverificate în ecosistemul său de publicitate. Acestea includ politicile Google împotriva afirmaţiilor dăunătoare asupra sănătăţii, afirmaţiile false ce subminează încrederea în procesul electoral şi afirmaţiile neverificate ce neagă consensul ştiinţific acceptat privind pericolul schimbărilor climatice. În 2022, Google a blocat difuzarea reclamelor în peste 300.000 de pagini ale publisherilor şi rularea a peste 24 de milioane de reclame care au încălcat aceste politici. În plus, a blocat şi eliminat peste 51,2 milioane de reclame pentru conţinut neadecvat, inclusiv discurs instigator la ură, violenţă şi afirmaţii dăunătoare pentru sănătate şi 20,6 milioane de reclame pentru produse sau servicii periculoase, cum ar fi arme şi explozivi”, se menţionează într-un comunicat al companiei remis, miercuri, Agerpres.
Citește mai mult la G4Media.
Mai multe știri pe republikanews.ro.
Ne găsești pe pagina de Facebook RepublikaNews.